Ontdek ons warme en kwalitatieve onderwijsaanbod!
Huistaken zijn een essentieel onderdeel van ons onderwijs, waarbij we leerlingen uitdagen om zich te ontwikkelen en een leerattitude te ontwikkelen voor het leven. Ze bevorderen een brede ontwikkeling en bieden ruimte voor creativiteit. Herhaling speelt een centrale rol bij huistaken, waardoor leren op verschillende momenten plaatsvindt. Ze dienen als een verlengstuk van de klaspraktijk.
Het plannen en voltooien van huistaken helpt leerlingen ook bij het ontwikkelen van planningsvaardigheden. Huistaken dragen bij aan het aanvankelijk lezen en automatiseren van de tafels. Ze bieden gelegenheid voor specifiek inhoudsmemorisatie. Het leren studeren wordt actief getraind tijdens het maken van huistaken, naast het aanleren van verschillende strategieën in de klas. Het werken met een agenda helpt bij het aanleren van planningsvaardigheden.
Wat is het doel van huiswerk in het eerste leerjaar?
Welk huiswerk krijgt men in het eerste leerjaar?
Hoelang moet er per dag thuis gewerkt worden voor school in het eerste leerjaar?
Zo leren wij plannen in het eerste leerjaar?
Hoe differentiëren wij in huistaken in het eerste leerjaar?
Leren studeren doen we zo in het eerste leerjaar?
Wat verwachten we van de ouders van onze leerlingen in het eerste leerjaar?
Wat is het doel van huiswerk in het tweede leerjaar?
Welk huiswerk krijgt men in het tweede leerjaar?
Hoelang moet er per dag thuis gewerkt worden voor school in het tweede leerjaar?
Zo leren wij plannen in het tweede leerjaar?
Hoe differentiëren wij in huistaken in het tweede leerjaar?
Leren studeren doen we zo in het tweede leerjaar?
Wat verwachten we van de ouders van onze leerlingen in het tweede leerjaar?
Wat is het doel van huiswerk in het derde leerjaar?
Welk huiswerk krijgt men in het derde leerjaar?
Hoelang moet er per dag thuis gewerkt worden voor school in het derde leerjaar?
Zo leren wij plannen in het derde leerjaar?
Hoe differentiëren wij in huistaken in het derde leerjaar?
Leren studeren doen we zo in het derde leerjaar?
Wat verwachten we van de ouders van onze leerlingen in het derde leerjaar?
Wat is het doel van huiswerk in het vierde leerjaar?
Welk huiswerk krijgt men in het vierde leerjaar?
Hoelang moet er per dag thuis gewerkt worden voor school in het vierde leerjaar?
Zo leren wij plannen in het vierde leerjaar?
Hoe differentiëren wij in huistaken in het vierde leerjaar?
Leren studeren doen we zo in het vierde leerjaar?
Wat verwachten we van de ouders van onze leerlingen in het vierde leerjaar?
Wat is het doel van huiswerk in het vijfde leerjaar?
Welk huiswerk krijgt men in het vijfde leerjaar?
Hoelang moet er per dag thuis gewerkt worden voor school in het vijfde leerjaar?
Zo leren wij plannen in het vijfde leerjaar?
Hoe differentiëren wij in huistaken in het vijfde leerjaar?
Leren studeren doen we zo in het vijfde leerjaar?
Wat verwachten we van de ouders van onze leerlingen in het vijfde leerjaar?
Wat is het doel van huiswerk in het zesde leerjaar?
Welk huiswerk krijgt men in het zesde leerjaar?
Hoelang moet er per dag thuis gewerkt worden voor school in het zesde leerjaar?
Zo leren wij plannen in het zesde leerjaar?
Hoe differentiëren wij in huistaken in het zesde leerjaar?
Leren studeren doen we zo in het zesde leerjaar?
Wat verwachten we van de ouders van onze leerlingen in het zesde leerjaar?
Volg ons op onze sociale media kanalen.